Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Städryck

Publicerad 2010-11-29 17:31:39 i Allmänt,

Städar, städar, städar!
Hade jag inte vetat bättre hade jag trott jag var typ högravid o så där gravidenvis som man blir då:)
Men nä, jag har bara fått sån tokenergi o städlust. Ja, jag GILLAR det!
Städar rum för rum, röjjer o verkligen RENSAR ut o slänger. HÄRLIGT!
Är verkligen toknoga, så än så länge har bara vardagsrummet o matrummet blitt helt klara. Men jag öser på o fortsätter. Tänker inte ge mig förrens ALLA rum är tokfina! :D
Slänger ut lite grejjer på tradera oxå, allt behöver ju inte slängas. Nån annan kanske behöver det bättre? (O så bättras ju julbudgeten på då, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela