Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En solig söndag

Publicerad 2010-10-10 09:16:56 i Allmänt,

Strålande sol och en riktigt härlig höstmorgon! I natt hade frosten kommit på besök så det var riktigt kallt när man stack ut näsan utanför dörren. Malte tyckte det var så där kul o behöva gå ut o kissa i kylan, så det blev snabbt avklarat kan jag lova;)
Vet inte vad dagen har o erbjuda men lite utevistelse får det allt bli. Kanske passa på o gräva upp d sista i landet på framsidan (ska gräva upp o starta från noll där tänkte jag, för jisses va igenväxt det blitt)
Barnen leker på lekrummet just nu, dom har verkligen börjat få glädje av varandra nu. Så himla kul när man ser hur roligt dom har tillsammans. Det är verkligen kul när det inte är så långt mellan barnen för dom har ett helt annat utbyte av varandra då. Nog för att Mollan o Thelma alltid haft kul i hop, men det är ju ändå 7 år mellan dom så det blir lite annat.

Stefan är på styrelsemöte på dagis just nu, får väl se hur det går.
Med respekt för tystnadsplikten och för dagiset så säger jag inget gällande detta, som ni säkert förstår:)

Ah, förresten hur jäkla klumoig e inte jag då? I går när vi skulle lägga oss så skulle jag resa mig o ta min bok. Reste mig för snabbt o klumpade till det så jag sträckte mig i nacken! Satan va ont det gör! Nu i dag e d lite bättre men d stramar o molar fortfarande. Blir så sur när jag gör sånt, så klumpigt ju!

Nähä, om man skulle börja dagen lite här. Plocka i ordning lite av allt man plockar in o barnen plockar ut;) (Vinga har dille på o slänga ut ALLT hon bara kommer åt! Lilla skitungen;)

Hoppas ni får en fin söndag!
KRAM <3

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-10-10 12:21:40

Stackars nacken! Hoppas det släpper snart!!



Detsamma! <3 Kram!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-10 13:42:45

Tack! Jodå efter en varm dusch kändes det lite bättre o så har jag nån sån värmande creme från aloe vera som lindrar (och luktar tuggummi, hihi)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela