Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Fest

Publicerad 2010-10-22 09:36:54 i Allmänt,

I dag förvandlas huset till festlokal för 11-åringar ;) Ja, Molly ska ha födelsedagsfest. Hon fyller ju inte riktigt ännu, men ville ha det nu. Först ska dom dricka välkomstbål, som jag lovat fixa. Sen blir det tacos o efter det förflyttar dom sig ner i källaren till garaget som förvandlats till discolokal:) Stefan o Mollan har styrt hela veckan där o igår kopplade Stefan in stereon o ljudet. Jädrar va d lät, hihi. O så discolampa förståss. Blinkar så fint så.

Så nu ska jag städa lite o så blir d till o bära ner lite stolar o så sen. Om dom blir lite trött av allt dansande o allt chips o sånt;)

Hoppas det blir lyckat för hon har verkligen sett fram emot det.

Nä, nu har jag inte tid o sitta här längre, dammsugaren kallar.

Ha en fin dag! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela