Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Hämtat mina sessor:)

Publicerad 2010-10-19 14:40:32 i Allmänt,

Nu är mina minihuliganer hemma igen;) Men iofs i ett väldigt lugnt format. Thelma ligger i soffan o myser under en filt o kollar på "Bilar"

Vinga busar som vanligt och ska klättra, klänga, utforska, dra ut saker, slänga runt saker o ja allt sånt som hon brukar göra;) Men hon e go ändå - men oj vad trött man blir vissa dagar. Känns som man inte gör annat än att försöker styra upp det hon donat med. Och så är det synd om Thelma med för när hon tex lugnt o snällt sitter o pysslar med något eller kollar på film, ja då kommer Vinga o river ut eller stänger av tvn. Inte alltid så kul för storasystern:(

I kväll blir det nog rätt lugnt här. Stefan o Mollan ska städa lite till i källaren, men sen blir d nog en lugn skön tisdagkväll skulle jag tro. Lite slappande framför tvn för jag e så himla himla trött! Blä vad jag avskyr o vara så trött så man bara skulle kunna sova typ 23 timmar om dygnet:( Gäsp...

Middagen blir inte så spännande här i dag. Ärtsoppa får det bli. Ja, jag VET att många avskyr ärtsoppa, men vår lilla familj gillar det;) O så får det bli knäckemacka till d - med ost. Mums! Passar kanon en regnig dag som denna.

Ha en fortsatt fin tisdag nu! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela