Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Om jag vann en miljard

Publicerad 2010-10-07 10:04:15 i Allmänt,

Finns ett lotteri på nätet där prissumman är på, just det, 1 miljard!
Mamma sa: Hu vad ska man göra med så mkt pengar! Då sa jag: ge dom till mig, jag skulle kunna hjälpa dig spendera dom ;)
Haha, nä allvarligt jag är inte pengagalen. Men jag hade inte tackat nej till en sån vinst. Då skulle man veta att ens barns framtid är tryggad.
Jag skulle nog ta o köpa mig ett lyxigt hus i Göteborg tror jag. O så snygga bilar! O ja, vad man vill. Molly skulle kunna gå på nån fin musikskola.
Drömma är ju ändå lite härligt ;)
Huset här skulle få renoveras upp o agera sommarhus. O så skulle vi självklart köpa en grymmebåt!!!
O så skulle mina nära o kära få ekonomisk hjälp efter behov. Tänk va gutt!

Hmmm...kanske skulle ta o köra lite på http://www.thesecret.tv/ har den boken o filmen o det är helt klart facinerande tänkvärt;)
Så får d bli, kanske funkar det? Om inte så skadar det ju inte att tänka positivt eller hur? ;)

Vi hörs under dagen, nu e lillfisen jättetrött efter en mkt stökig orolig natt, så det får bli tidig vila i dag tror jag allt.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela