Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En härligt regnig söndag!

Publicerad 2010-09-26 12:06:43 i Allmänt,

En "innesittardag" i dag är det enligt min älskling. Jaja, jag kanske kan hålla med honom iofs. Det blåser KALLT o regnar o är så där underbart höstruskigt ute:) Älskar hösten så jag e inte rätt människa att gnälla för, hihi. Kom dock på att jag måste hitta Maltes täcke. Han är sååå frusen så han huttrar när man e ute o går. Har ett lurvigt gosigt täcke med regnavstötande tyg i kamoflage (stavas det så?) som värmer lilla killen;)

(suddig gammal bild tagen med min gamla mobil, men så ni får se på ett ungefär hur d ser ut)


Än så länge har inget vettigt blivit gjort i dag. Jag fick sovmorgon i dag o sov till nästan tio. Då vaknade Vinga o väckte mig;) Tur d, hihi.
Förresten så hade vi en mysig em/kväll m Stefans farfar, hans faster o kusin i fredags. Tack för trevligt sällskap!
Claes e en riktig mysfarfar:) Tack för alla fina presenter med! <3

Undrar vad man ska hitta på i dag då? Sortera lite kläder kanske? T-R-Å-K-I-G-T! Men men, det behövs ju så kanske man skulle ta sig i kragen? Ja, så får det bli!

I morgon ska jag jobba på dagis. Går in på timmar där i två veckor nu.
Så vet ni om d kommer flummiga inlägg framöver att det är för att jag e trött i lilla huvet efter jobbet;) hihi

Nähä, kram på er alla fina (o ni andra m, hahaha) nu får jag "fånga dagen" hahaha. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela