Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Finbesök o min lilla tjej är stor nu!

Publicerad 2010-09-24 12:42:53 i Allmänt,

I dag kommer Claes o Camilla hit, Stefans farfar o faster. Mysigt! :)
Jag e så glad att han har någon släkt som finns där för honom, det är han ju inte precis bortskämd med tyvärr.
O Thelma är så glad för att gammelfarfar o Camilla ska komma, säkert Vinga m men hon e lite för liten för o fatta galoppen;)
Blir lite mat o en mysig em/kväll kan jag tro.
Tänkte Västerbottenost o kantarellknyten till förrätt, fetaostbiffar m rostade grönsaker o tzatsiki o medelhavsröra till varmrätt. Till efterrätt blir d en enkel fruktsallad o glass.
Får hoppas d bli bra:)

Nähä, dona färdigt lite här nu. Stefan kommer snart hem. Han släpper av Mollan vid bussen. Hon ska åka buss enda från Åseda till Halmstad i dag. Mamma e nervös ska erkännas. Hon har ju åkt buss från Växjö till Halmstad många ggr, men nu blir d byte i Växjö. Sluta nojja dig mamma, sa Mollan o flinade, jag fixar d kanon jag vet precis vilken buss jag ska med. Ja, jag VET ju egentligen ATT hon klarar d men hon e ju min lilla lilla plutta. Hua!:)
Förmodligen kommer en nervös mamma ringa o pinsamma sig både en o två ggr för o kolla så hon kommer rätt.
Min duktiga fina älskling <3

Nä, nu HAR jag inte tid o sitta här ju!
Vi höres! Kram o pöss <3

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-09-26 00:17:56

Kul med besök! Maten låter ju supergod!

Hoppas det gick bra för Molly!

men det är klart det gjorde! :-)

kramar

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-26 11:52:35

Tack! Ja maten blev god faktiskt, helt ok;)

O Mollan fixade det galant (som jag egentligen visste att hon skulle) Jätteduktigt av henne, men jag kan erkänna att det är skönt att det finns mobil så man kan ha lite koll;)

KRAM VÄNNEN!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-26 12:56:15

Ja fy.. kan bara tänka mig hur nervöst det blir när dom ska byta buss och ha sig.. skönt och tur att mobilen finns i såna lägen! :O

Duktig hon är!!!

KRAM BAKS MIN VÄN! :D

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-10-07 09:49:16

Hej Sandra och Stefan tack för jätte god mat och trevligt sällskap. Vi får försöka komma tidigare vid nästa tillfälle så att vi hinner umgås mer. Det är synd att man bor så långt bort. Sandra skulle gärna vilja ha receptet på dina biffar och på rostade grönsakerna. Ha en fortsatt bra dag kram Milla

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-07 13:34:52

Tack själv Milla!

Ja, det är synd m avståndet men då blir d så mkt roligare när man ses kanske;)

Nu har jag lagt ut recepten som du ser.

Hoppas din dag oxå är bra

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela