Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Haft en bra onsdag

Publicerad 2010-09-29 19:03:32 i Allmänt,

God kväll!
Hela lilla familjen har haft en bra dag här:)
Molly ska sova över m en kompis i natt. Dom ska sova här. För i morgon har dom lovdag så då tyckte jag d kunde va ok. Dom ska sova nere så förhoppningsvis störs vi inte för mkt av fnittret i kväll, hihi.
Så nu e dom o handlar "mys".
Thelma, Vinga o jag har haft heldag på dagis. Men d e så mysigt så det gör inget om d blir långa dagar;)
När vi var på väg hem kom Stefan o plockade upp oss o det får erkännas var rätt skönt o slippa gå.

Kvällsmat blev enkelt, spagetti o köttfärssås. Men gott e det;)

Nu blir det bara lite plock o så slänga i en maskin tvätt. Sen ska jag göra I-N-G-E-N-T-I-N-G!
Bara slappa o ta det lugnt.

Vi hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela