Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tröttisar här

Publicerad 2010-09-22 18:32:21 i Allmänt,

Trötta barn o trött mamma. Ja så skulle man kunna beskriva oss just nu:) Vingas inskolning är så gott som klar o det har gått kanon. Men vad annars på världens bästaste dagis? ;)
I dag var dom små knoddarna (Thelma o Vinga) där från kl nio. Vid ett hade jag föräldraplikt så då fick knoddarna busa vidare på dagis enda till kl 17. Så nu e dom jättetrötta. Duschar m pappa just nu o sen blir d nog nattedags om dom ska orka med morgondagen.
Ska jobba lite på dagis då m, lr ja föräldraplikta;)
(Vi har föräldrakooperativt så istället för avgift ger man av sin tid o så får man vara med o påverka mer än på kommunalt. Toppenbra!)
I övrigt har dagen varit jättebra m strålande sol o riktig höstvärme:)

Nähäpp, nu ska jag ta lilla Vinga. Kram kram på er! <3

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-09-23 00:21:23

Låter som en mycket bra dag :D hoppas familjen mår bra!!! Kram Jasas

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-24 08:40:18

Tack! Alla mår fin fint:) Ni med hoppas jag. Kram

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-09-26 00:16:08

Samma här, allt rullar på bra och vi mår bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela