Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Älskade familj :love:

Publicerad 2011-04-29 14:17:44 i Allmänt,

På påskdagen trampade familjen i väg på picknick (det är ngt vi älskar o ofta gör vår o sommar) Det är så mysigt att bara cykla i väg o hitta en mysig plats o fika på. Vi fikade och lekte. Barnen hittade en liten bäck att leka i, plockade kottar o utforskade naturen. Jag solade o Stefan gick på upptäcktsfärd med Vinga. Sen lekte hela familjen kurragömma o det tyckte verkligen ALLA var lika kul!






Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2011-04-29 15:45:30

Åh vad mysigt det ser ut! Älskar picknickar! :D Men gud så stor Molly blivit.. hela uttrycket och allt. Jisses!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-29 18:10:26

Ja, visst är det mysigt m picknick :)

Vart tog tiden vägen kan man undra när man ser på Mollan! Precis som du säger, uttrycket o allt. O man ser d ju klart kroppsmässigt oxå. Mammas "lilla" tjej ;)

Postat av: catrin

Publicerad 2011-04-29 19:16:34

Åh vilka sötisar, älskar dom allihop!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-29 19:50:11

O vi älskar dig Catta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela