Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tidsfördriv ;)

Publicerad 2011-04-29 12:49:01 i Allmänt,

Fann denna hos fina Jasas

Din/Ditt första:

Operation: Opererades när jag var 3 veckor, dom misstänkte hjärtfel men så var det inte :)
Piercing: Hål i öronen då jag var 5 år, minns det som i går.
Sport: Balett, räknas det?
Husdjur: Vår hund Zack (gul labrador) fanns när jag föddes. Mitt första EGNA var mitt marsvin Frida som jag fick när jag fyllde fem år.
Semester: Måste varit en smålandstur när jag var bebis eftersom vi ofta åkte till min moster m familj när jag var liten.
Konsert: ??? Oj, minns inte. Första RIKTIGA måste varit Metallica, 1998 lr nått?

Just nu:

Äter du: Ingenting..
Dricker du: Ingenting..
Ska du: Snart fredagsstäda lite
Lyssnar du på: Kissebäbisarna som piper sött
Väntar du på: inget särskilt
Tittar du på: Datorn och kissebäbisarna om vartannat
Har du på dig: Grå leggings, grå hoodtröja o svarta undisar ;)

Din framtid:

Barn: Har tre underbara döttrar, tror det räcker alldeles UTMÄRKT :love:
Giftermål: Kommer nog ske inom inte alltför lång framtid med min älskade Stefan
Karriär: Ja, vem vet? Inte jag i allafall

Har du någonsin:

Kysst en främling: jajjemen
Tappat bort glasögon eller linser: Nope
Brutit ett ben: Nej tack o lov inte
Rymt hemifrån: Ja, en gång när jag var sju år. Skitsur blev jag för att mamma inte letade efter mig, haha
Röntgats: Ja, några ggr
Krossat någons hjärta: Ja, tyvärr
Nobbat någon: Ja.
Gråtit när någon dött: O ja, verkligen :(


Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag verkligen.
Gud: Ja
Mirakel: Ja, livet är ett mirakel bara det!
Aliens: Självklart, allt annat vore egoistiskt o trångsynt (dock namnet Aliens låter inte så tilltalande tycker jag)
Magi: Nä, skicklighet är det snarare.
Ett himmelrike: Ja, det ror jag absolut!
Tomten: Inte JULtomten, men jag tror på alla sorts väsen så ja jag tror på tomten!
Änglar: Jag VET
Transformers: Hahaha, nä verkligen inte!

Blandat:

Är du kär i någon: Tokkär i MIN Stefan!
Önskar att du bodde någon annanstans: NEJ, oftast inte
Tycker andra att du är attraktiv: Beror på vilka andra vi snackar om.  
Dricker du: Helst iskallt kranvatten. Eller ett glas rött till god mat ;)
Använder du droger: Nej, men feströker ibland :(
Vilket schampo använder du: Olika, garnier?
Vad är du rädd för: Många saker, särskilt att såra o såras. Sjukdomar o en massa annat
Gillar du att tvätta: Ja, men inte att sortera efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela