Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Olsmässa

Publicerad 2011-08-05 21:21:27 i Allmänt,

Det har varit Olsmässa här i "byn" :) Förra helgen var det fest i dagarna två ( o DET mina vänner händer INTE ofta längre för en gammal tant som mig, hahaha) Jaja, själva Olsmässan började redan på tisdagen, men jag o Stefan festade fredag o lördag. Skitkul hade jag/vi!
På fredagen blev det fest hos finaste Jörgen o Johanna m supertrevligt folk!
O på lördagen var jag, Stefan, Jörgen o Johanna o käkade Thaimat o sen på kvällen letade vi upp en fest själva ;) Hos världens bästa Benny o Maud - oxå huuur kul som helst!
Tack alla fina för en superhelg!!!







O i parken var Danny, fast han var inge vidare men men...


Det var kul ändå m dans på bordet o allt. "Klart som f*n jag ska dansa på bordet när jag äntligen KAN!" som jag hojjtade till brorsan, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela