Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Stockholmshelg

Publicerad 2011-08-17 11:02:37 i Allmänt,

I helgen var jag i Stockholm. Min kusin, Jeanette, fyllde 40 år och firade detta. Så jag, syrran, brorsan och kusinen Benny åkte upp till festen. Det var jätteroligt.
Bara att åka upp var kul, helt fantastiskt mysigt att bara umgås vi fyra. Stannade på vägen o åt, pratade ostört o bara va ;)

Jeanette o Maria (hennes flickvän) bor jättemysigt på söder. Jag blev en aning förälskad i deras lägenhet.

På kvällen var vi i en lokal nära deras hem. O kvällen blev rolig o lyckad.
Jeanette hade önskat sig underhållning i present o av oss fyra fick hon verkligen det ;)
Vi hade övat in "Diggelo - diggiley" m bröderna Herreys.
För dom var nämligen Jeanette helt tokig i som 13-14 åring. Uppträdandet blev succé. Så himla roligt!
Vi hade guldskor o skjortor i rätt färger o så hade vi övat in dans o sång. Får jag tag i videon ska jag slänga upp den här vid tillfälle.

Hur som så var det en trevlig kväll!

Födelsedagsbarnet!



Tyvärr är korten lite mörka iom att vi var i en lite mörk lokal ;)

På söndagen åkte vi hem till småland. Men innan dess passade vi på att åka förbi farmor o farfars grav...det kändes konstigt...
Efter det åkte vi förbi farmor o farfars hus, men det kändes (precis som jag trodde) mest sorgligt. Dom som bor där nu hade verkligen förstört tomten o trappan oxå :(

Jaja, hur som så var det en mysig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela