Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Världens mysigaste morgon!

Publicerad 2011-02-04 09:49:29 i Allmänt,

Vid kl 8 kom Molly in o sa hej då innan hon skulle till skolan (O så ska hon ta bussen till Staffan i dag med)
Thelma , som kommit in till oss i natt, vaknade till o sen låg hon och jag o mös till kvart i nio då lillasyster vaknade. Vi "låtsatsritade" varandra på ryggen, lekte frisör (en lek som jag o mamma uppfann när jag var liten o som säkert många med oss lekt som morgonmys), låg o pratade om allt mellan himmel o jord. Bara så supermysigt :love:
Jag älskar o kunna starta dagen så mysigt, man kan inte annat än bli på strålande humör ju! Man blir så fylld av kärlek när man ligger o gosar med sina barn. Thelmas ögon glittrade o hon sa: "Mamma va underbart vi har det!" O jag kan inte annat än hålla med henne - UNDERBART!

När vi gått ner satte jag på Bolibompa på tvn o både Thelma o Vinga frågade om dom inte kunde få lite välling. O jag tyckte att det kunde vara ok så dom fick varsin flaska o mysa med. Dom låg och tittade på "Mamma Mu" o kramades *kärlek*

I dag ska vi bara mysa här hemma på fm, för man vill inte gärna ge sig ut i det mindre kuliga vädret. Kommit MER snö i natt o så är det halv storm ute :( Så nä, inga uteärenden i dag inte. Ska plocka o fixa lite här innan Stefan kommer hem vid ett-tiden. Då ska vi äta lite o sen vid två börjar jag jobba :) Ska jobba 14-21.15 i kväll. Ska bli jättekul, o skönt o komma lite hemifrån m ;)

O förresten, mötet i går gick ok - tror jag? Hehe...
Hade en jättehärlig dag i går med. Mötet gick helt ok, barnen o syrran hade haft kanonmysigt, spelat spel o läst böcker o fikat (Thelma var SÅÅÅ lycklig)
O på kvällen var jag, Ullis o Frida på loppis. Var hur kul som helst! Hittade inga massor, men va roligt det var. Hittade en underbar tallrik/fat o en liten söt burk - precis i min stil! O tallriken/fatet gjorde sig ännu bättre än jag tyckte i "affären".

Åh, jag tänkte lagt upp bilder på mina fina fynd ju, så är sladden till kameran spårlöst försvunnen :( Får leta vidare o uppdatera när jag hittar den. För ni måste få se den underbara tallriken!

Återkommer när jag hittat den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela