Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Där fick jag!

Publicerad 2011-01-13 10:26:06 i Allmänt,

Trodde Vinga blivit frisk nu men ack så fel jag hade. Fjärde dagen nu som hennes mage är i uppror. Stackars små tjejerna - hur länge ska d hålla i sig? Jag trodde i min enfald att magsjuka var sånt som högst höll i sig två dagar - men egentligen bara en. För så brukar jag ha det, o så har Mollan alltid varit. Men det verkar vara en segdragen magsjuka som härjar nu :(
Sjuka barn är inte kul - tycker så synd om dom! O Thelma har verkligen ONT i magen med. Stackars fina!
Än så länge har Thelma faktiskt inte ens lekt. Hon vill bara ligga i "puffen" (saccosäcken) nerbäddad o titta på tv. Så det får hon såklart göra, man vet ju själv hur skönt det är o vila när man inte mår bra. Vinga är lite gnölig, men vila finns inte riktigt i en 17 månaders värld ;) Men hon vilar ju fortfarande middag så några timmars vila blir det ju mitt på dan i allafall.
Själv tvättar jag bajsiga kläder, tvättar mina händer o försöker så gott jag kan för o undvika att bli smittad...vi får se hur d går. Man inbillar sig hela tiden att d kör i magen tycker jag


Men ANNARS är livet jättehärligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela