Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Elvis Presley i min dröm?

Publicerad 2011-01-26 14:03:51 i Allmänt,

Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR Elvis Presley!
O i natt hade jag värsta knäppa drömmen. Drömde att jag skulle på anställningsintervju, men i stället för chefen som jag skulle träffa så möttes jag av Elvis! Hehe, ja jag blev snopen men inte så där jättechockad
(som jag hade blitt i verkligheten)
Han var sitt unga, snygga jag. O log så snällt. Sen började han fråga en massa om sina låtar o jag kunde allt, så jag fick jobbet (som visade sig vara i hans kör utan att jag ens sjungt en enda ton, haha)
Arbetstiderna var fredag o lördagkvällar 3 av 4 helger o jag skulle få 60 000:- ut i lön. Ja, det skulle jag väl kunna tänka mig :) Haha, börjar man bli lite påverkad av sitt ständiga jobbletande måhända? Men vad Elvis gjorde i min dröm vet jag inte riktigt. Men va gör det, drömmen var rolig o mysig o han va ju inte precis ful heller!
(fast jag tycker nog att om jag nu får drömma om Elvis kunde jag väl åtminstonde få krama om honom?)

Haha, nu när jag ändå pratar om Elvis måste jag ju berätta en rolig sak som Molly sa när hon var 5-6 år så där.
Det gick ngt på tv om Elvis som vi satt o kollade på. O jag sa: "Kolla Molly, visst var han SNYGG?!" Hon kollar på tvn, är tyst en stund innan hon säger: "Mmm, fast inte lika snygg som Rickard!" (min bror, alltså hennes morbror)
Tror ni Rickard blev kaxig eller?! Hehe, den ungen är smart sa han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela