Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En jätterolig kväll i går!

Publicerad 2011-01-23 12:16:07 i Allmänt,

I går var Victor o Ullis här hos oss. O det var nog en av dom mysigaste, roligaste o trevligaste kvällarna på...ja jag vet inte huuuur länge!
Käkade lite (smördegsinbakad kassler m vitlökschampinjoncreme i, klyftpotatis o sallad m fetaost o äpple) drack lite gott o hade en allmänt mysig kväll :D
Småknoddarna somnade relativt tidigt m så det var faktiskt skönt (ja, jag erkänner man BEHÖVER vuxentiden!)
Blev en del skratt, en del allvar o en del mittemellan.
Hur som, DET gör vi lätt om igen! Dom e så himla enkla o lätta o ha o göra med. Inget tillgjort eller knepigt. Bara är liksom...

(Bilden e sen nyår, kameran kom aldrig fram i går tyvärr)

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2011-01-24 14:16:30

Så MYSIGT! Är det Ullis du känt i massa år? Har för mig att jag känner igen det "namnet" sen förr?? :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-24 18:38:36

Ja det var verkligen jättemysigt!

Ullis o jag lärde känna varandra när vi gick i 4:an. Så det är en himlans massa år, 21 år blev d nu i januari sen vi träffades första gången. (Lr ja hon var o hälsade på i vår klass på hösten innan, o då fick hon låna en bamsetidning av mig, hihi)

Så vi har alltid massor o prata om :D

Så det stämmer bra att du känner igen namnet.

Postat av: Jasas

Publicerad 2011-01-24 22:58:47

Haha, vilken förklaring! Men ja, då kände jag ju igen namnet då ja!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-25 08:44:32

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela