Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

I drömmarnas trädgård

Publicerad 2011-01-12 12:43:14 i Allmänt,

Nu ligger mina fina o tittar på "I drömmarnas trädgård" tom Vinga verkar tycka det är kul :) Jag är väl inte överförtjust i det programmet - lika läskigt som "Teletubbies" (samma skapare tror jag?) kan jag tycka. Men barn gillar det ju o det verkar tilltala dom små - så då gillar jag det, hihi. Skönt när dom kan ligga o vila sig lite när dom inte är pigga. Man märker ju direkt att dom blir gnöliga när dom e sjuka (SÅKLART!)
Men som sagt, nu vilas det :love:

Kommentarer

Postat av: catrin

Publicerad 2011-01-14 09:46:11

Har också legat vid tv:n, fick fisungarnas små baciller. Gjorde inte så mycket fick ett par vilodagar som var helt tillåtna;) hoppas dom är krya nu! Kram kram Catta

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-15 14:54:07

Åhhh, förlåt! Stackars dig :(

Tror att d börjar vända nu, verkar hoppfullt i allafall. Thelma e superglad att slippa blöjan ;)

Puss på dig vännen! Hoppas resten av familjen e pigg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela