Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Underbara liv!

Publicerad 2011-01-20 15:11:31 i Allmänt,

Här poppas "smurfarna" till tusen. (Nostalgi för en som var TOKIG i smurfarna som liten) Glada små barn dansar med fullt ös :love: O jag hakar klart på ibland med, men efter tio låtar känner man sig lite aningen trött (iallafall om man jämför m en 3½åring o 1½ åring, hehe)

Solen har lyst på vår vackra vintervärld hela dagen.
O på fm var Jenny här o fikade o babblade lite. Hur mysigt som helst. hailie var på dagis (inskolning) o Vinga sov så det var i princip barnfritt, bara Thelma som var med men hon kikade mest på tv då. O det var faktiskt jättemysigt. tror vi hann prata mer på den tiden än vi brukar göra på den dubbla med barnen, hihi.
När Jenny varit här väckte jag Vinga o sen var d dags för lunch. det fick bli lite rester från gårdagen (Chili con carne)
Sen efter det har då vårt hem förvandlats till smurfdisco :)

Snart kommer Molly hem från skolan o om ytterligare en liten stund ska jag i väg o jobba. Jobbar 16-21 i kväll. Ja, just d har ju inte sagt det, har börjat jobba på Olofsgården här. Superskönt o komma igång o jobba o jag njuter av varje dag!
Just nu känns livet så förbannat HÄRLIGT! Jag är lycklig, tokkär, har världens finaste barn, o underbara vänner o så får jag jobba (med något som jag VET att jag passar till egentligen, ett jobb där man känner att man gör nytta)
Vardagen är det bästa som finns - o jag är så himla rik! Tack alla som finns i mitt liv o bidrar till att hjärtat slår små glädjeskutt av kärlek o glädje!

Nähä, dags o byta om o snart traska i väg i solen till jobbet! Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela