Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Glad Midsommar

Publicerad 2011-06-24 09:01:17 i Allmänt,

Hoppas Ni får en jättehärlig midsommarafton alla där ute!
Solen lyser med sin frånvaro här, men så är det ju ofta på midsommarafton så det får man kanske räkna med ;)
Som jag sagt innan ska vi till min kusin Benny m familj i em/kväll. Kl 15 ungefär ska vi dit.
Ska bli superkul. Hoppas solen kikar fram lite i allafall, så vi kan göra midsommarstång som dom små får dansa runt.
Hur som, ha nu en underbar Midsommarafton!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela