Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Änglahund

Publicerad 2011-03-02 19:53:33 i Allmänt,

I dag blev jag så ledsen när jag loggade in på Facebook.
En av mina vänner hade under gårdagen förlorat sin underbara vän, sin hund.
Hjärtat värkte till o jag kände tårarna komma. Så fruktansvärt, så hemskt.
Jag vet hur ONT det gör, hur ledsen man blir. Och det är inget man önskar någon...o allra helst inte sin vän...

Djur är underbara, men det värker så in i satan när dom lämnar oss.
Önskar så jag kunde göra något för min vän så värken o saknaden släppte...
Men jag vet, tiden får ha sin gång o saknaden får värka ut.

Lilla gumman, lilla sötaste vovven - Sov gott!
O till min vän - gumman jag finns här om du behöver mig...

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-03 19:01:59

Tack älskade vän!! Ja det gör ont, så fruktansvärt ont. Himlen har nu fått tillbaka sin vackraste ängel som jag fick låna i 10 år... Tårar tar aldrig slut...



Kramar!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-04 10:37:28

Lilla gumman...ja så är det verkligen! Tänkte på det i förrgår när solen sken att nu ler himlen för dom fått sin ängel åter...

Du vet var jag finns om du behöver mig älskade vän! Kram i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela