Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Burr, kallt e de

Publicerad 2011-03-01 14:16:41 i Allmänt,

Lite kallt var det allt ute - burr! Har precis varit o hämtat Thelma o Vinga på dagis. Hämtningen tog (som vanligt) en liten stund eftersom det är så myiga fröknar som man alltid fastnar i nått roligt samtal med ;) I dag var det jag o Helené som kom in på ämnet övernaturligt, andar o dyl. Kan man ju prata huuur länge som helst om ju, hihi.
Hur som, nu e vi hemma. Vinga sover i vagnen, Thelma sitter o värmer sig med en filt framför bolibompa (barnkanalen) o äter banan.
O jag ska snart slänga ihop ngt o äta för jag ska jobba kvällen i kväll. 16-21 jobbar jag då. Jättekul, trivs verkligen när jag får komma ut o jobba lite :)

Har mer o berätta o uppdatera, men känner att jag har ont om tid så det får bli en annan gång...
Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela