Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Blött ute

Publicerad 2011-05-24 11:50:32 i Allmänt,

Här regnar det, härligt friskt regn som när marken :love:
Jag älskar regn, myspys.

Vi är hemma i dag med.
Tjejerna e mycket piggare men dom får vara hemma o vila sig en extra dag, det kan dom behöva.
O iom att jag ändå bara e hemma så kan dom likaväl få vara hemma med mig.
Vinga körde en tonårsmorgon i dag o vaknade vid 11.30!!!! Jisses, men jag väckte henne inte för jag tror hon behövde det. Vi hoppar över vilan i dag istället, så ska det nog gå bra.

I em kommer mamma på lite fika. Härligt o mysigt!
Älskar när mamma kommer, känns så tryggt på ngt vis?

Annars består dagen i lite städning o fix o don. Kanske ska slänga ihop en rabarberpaj? Mmm...så får det nog bli ;)

Men först lite lunch, blir rester sen i går. Köttfärssås o makaroner. Blir ju alltid massor när man gör köttfärssås så det är smidigt o bara koka lite makaroner till. Gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela