Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Födelsedagsfirande del 2

Publicerad 2011-05-31 15:56:46 i Allmänt,

På lördagen, den 28:e, kom familjen på kalas för o fira lilla Thelma. Hon blev fullkomligt överöst av kärlek o presenter lilla tussan.
Dom som kom var: mormor, morfar och Elisabeth, Rickard o Catta, Edvin, Elias, Claes, Cenny o Christian o så gammelfarfar Claes med.
Vi bjöd på hemmagjord potatissallad o kassler. O sen blev det kaffe o tårta.
Det var jättetrevligt o alla var så glada o pigga. Härligt!


Oj va paket hon fick!


Paketöppnandet är i full gång


Det hela övervakas av fina storasyster ;)


Efter maten serverades "piratskeppstårtan"

Lite svårt att se här, men den var finare i verkligheten ;)


Blev även en "piratvariant" i maräng till våra gäster som är glutenintoleranta. På tårtan ligger piratpengar i lakrits, en lakritskanon o så sticker det ut små svärd här o där, hehe.

TACK alla ni fina som kom o gjorde Thelmas födelsedagskalas så mysigt o roligt för henne - ÄLSKAR ER ALLA!!! <3

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2011-06-01 09:40:09

Sicken bra och fin födelsedag lilla stora tjejen fick. Underbart :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-06-01 10:07:11

Ja, den blev lyckad verkligen :) Så mysigt när dom små fyller, så magiskt på ngt vis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela