Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Min dotter är så klok...underbara unge

Publicerad 2011-05-11 22:49:04 i Allmänt,

Ibland är barn det klokaste som finns (mestadels?) Lilla T är en så vackert klok liten flicka...
Önskar så hon kunde få sin önskan uppfylld :(

Hon säger så kloka saker. Saker som får ett mammahjärta att både smälta o blöda på samma gång.
Min lilla flicka, så liten o så stor. Ögon som speglar så mycket visdom...
Älskade lillan...önskar så att din önskan går i uppfyllelse...
Om vuxna vore så kloka skulle inte hennes hjärta vara ledset...dumma dumma...att ni inte bara kan se, förlåta, svälja stolthet och inse att hon är en underbar människa som bara vill ha kärleken - inget annat...
Det gör så ont i mitt hjärta när hon låter sitt "vuxna" hjärta tala...
Min lilla unge, min älskade dotter - ÄLSKAR DIG SÅ!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-05-12 08:39:34

Lilla T är nog väldigt klok, men det är för hon har en gammal själ och vet mycket redan.

Hon är en helt fantastisk unge hoppas att kunna träffa er mer och att ni har vägarna förbi i skåne. Jag hade tänkt hälsa på er någon gång i sommar också om det går bra. Min pappa vill ju alltid följa med, men kanske jag kommer utan honom vid tillfälle. Ha en underbar dag och njut av era underbara barn. Lilla T har alltid en plats i mitt hjärta. Kram ps Hälsa Stefan

från Milla

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-23 16:06:40

Ja, det är nog sant som du säger Milla :)

Hon är fantastisk och unik fina T.

Självklart får du komma o hälsa på oss! Du är alltid välkommen till oss!

Hoppas vi ses snart vännen. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela