Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Har ett inlägg...

Publicerad 2011-09-04 11:49:56 i Allmänt,

klart i huvudet. Det är långt o ganska "Sandra" men jag känner att mitt huvud värker för mkt just nu för att få ner det här. Men förhoppningsvis så kommer det om inte allt för lång framtid ;)
För jag funderar på det här m vår generation...vad det är som göra att vi är mer missnöjda, rastlösa, sökande, stressande, sjukskrivna, olyckliga osv, än vad föregående generationer var. Hmmm...tål o tänkas på eller hur?
Är det ngt Ni vill tillföra redan nu, innan mitt inlägg? Släng gärna in en kommentar då så ska jag försöka få med det i kommande inlägg.

Kommentarer

Postat av: Mia Nielsen

Publicerad 2011-09-07 18:59:55

hej sötis..

ville bara säga att nu har jag med skaffat blogg, du vet jjag e typ sist i hela världen med detta... hihi.. men i alla fall tänkte bara om du ville läsa nån gång.. men började igår så egentligen står det inte så mycket, men man måste börja någonstans..



kram till dig o familjen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela