Välkommen till min nya blogg!

11 Augusti 2007

Jaha så är man ute i stora bloggvärlden då! Liten som man är o allt. Jag heter Malte o är en dvärgpinscherkille som precis har flyttat hem till min matte Sandra o min husse Stefan o resten av familjen som består av mina lillmattar Molly o Thelma o våra två katter Elvis o Smilla. (ha ha, dom ska jag terra)
image1

Här är jag, visst e jag fin?

Nä jag får ta o sova lite nu jag har ju åkt långt i dag. Det har varit en rörig tid i mitt lilla liv hitills, men nu har jag äntligen hittat min plats;)
Men vet ni, nu är jag gäspig så jag skriver mer i morgon! God natt

Kommentarer
Postat av: Dennis

gosig hund

2007-09-09 @ 10:09:04
Postat av: christian

bra bilder på malte roligt att läsa om honom(mamma hälsar också) mvh christian

2008-02-21 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0