Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Thelmas rum

Publicerad 2009-05-14 22:11:01 i Allmänt,

Jag trotsade förkylningen o Stefan trotsade sin trötthet o så fixade vi till Thelmas rum. Lite kvar o göra, en byrå som ska målas o en docksäng med (som vi skulle gjort i går men inte hann) men det mesta e klart i allafall. Här är lite suddiga bilder från Thelmans rum (som egentligen varit ett kök)


Lite svårt o se kanske, men väggarna e vita o golvet är svart. O så har jag sytt ett draperi o hängt för själva "köksdelen" eftersom vi inte ville riva ut det just nu (både för ev framtida planering och för kostnadens skull) draperiet blev väldigt uppskattat "tittut-ställe".
Hur som så var det en mkt nöjd liten tjej som gick o la sig i kväll i sitt "jumm" kan jag lova! ;)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-05-15 07:32:43

vad mysigt det blev.. hennes alldeles egna rum. vad stor hon blev nu.. jag bara längtar tills vi hittar något större så razmus kan få eget rum.. då blir ju han med jättestor.. vad fort tiden går..

ha det gott.. o krya på dig! kram

Postat av: Jasas.se

Publicerad 2009-05-18 10:16:30

Men här var ju bilder :D Dumma mig som inte tittade längre ner på sidan! Det ser ju jättemysigt och fint ut. Förstår att hon är nöjd över sitt alldeles egna rum :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-19 10:41:28

Tack tack! Ja, nu e hon verkligen "stor". Tiden går så fort verkligen. Hon e så nöjd över sitt jumm o vill leka där hela tiden nu;) Gullungen! Vi blev nöjda för det var det absoluta billigaste renovering vi gjort. Kostade oss 0:- PERFEKT! Jo, klart att färgen HAR vi ju betalat innan, men d var läänge sen. Vi bara tog lite "slattar" vi hade kvar o tyget till draperiet har jag haft liggande länge i ett skåp så då kom d oxå till användning. Vi e nöjda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela