Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Influensa

Publicerad 2011-09-02 08:52:01 i Allmänt,

Har legat sjuk i några dagar nu. Blä vad jag inte gillar det. Feber, ont i halsen o värk i precis hela kroppen. Ja roligare än så kan man ju ha det. Jaja, det går ju ingen nöd på mig så klart. Men blä vad jag blir sjuk när jag blir sjuk. Feber så man svettas flera liter. Luktar skunk o känner sig både hängig o allmänt ofräsch. Därför har det inte uppdaterats ngt här. Det har iofs heller inte hänt ngt särskilt viktigt sista dagarna iom att jag bott på soffan o den inte helt pedagogiska delen i mammarollen har fått styra så barnen har haft fri tillgång till tvn sista dagarna. Men men, tror dom överlever det med. Frågan e om vi hade överlevt utan tvn dessa dagar;)

Hur som. Nu verkar jag vara på bättringsvägen så nu håller vi tummarna för det.
Hoppas ni slipper flunsan, för den är inte rolig. Bläk!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela