Packar och myser med minimatte!

29 Augusti 2007

Jaha, här hinner inte matte hjälpa mig att skriva så mycket just nu. Hon plockar ner massa saker i lådor o säger att hon packar. Ja, jag vet hon e lite virrig;)
Hon säger att snart ska jag få en jättestor gräsmatta att busa på. Låter väl fint va?

Matte har varit sjuk i några dagar o det gillar jag för då ligger hon i sängen o jag kan krypa under hennes täcke o sova sova sova!!! Ti hi!
Det tråkiga när matte är sjuk är att hon bara går kortisrundor med mig. Men så har jag ju en snäll husse som går ner i hundrasthagen o busar av mig på kvällen! Tur va?

O vet ni, jag äääälskar min minimatte Thelma! När hon äter så ska jag ligga på henne o sova. Matte säger att jag får det om jag ligger still (vilket inte alltid är så lätt)

image6

Vi höres snart igen! Voff voff!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj oj vad det är underbart och läsa om lilla Malte!!! Och så sööööt!!! Längtar tills jag får träffa er allihop igen. Kramar Jennie

2007-08-31 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0