Skäggiga gubbar och kul lek

16 Augusti 2007

Jaha, nu har d gått några dagar sen jag plitade ner lite om mitt liv. Men men här är jag då igen!
I tisdags, alltså förrgår, fick jag öva mig på att vara ensam för matte skulle visst t nån doktor eller vad d nu var. Åh, oj vad jag ylade när matte o lillmattarna gick! Hua, d var inget kul att vara själv. Men sen när dom kom hem igen så hade jag visst råkat somna så sååå farligt var det visst inte. Men d e klart, min matte låter mig ju inte sitta själv i flera timmar så klart. Hon säger att jag är för liten för det. Ha, jag e ju jättestor ju! Jag tror åtminstonde det när jag skäller på alla läskiga gubbar i skägg (dom gillar jag verkligen inte!)

Jaha, vad har jag mer gjort då? Hmmm... JO matte e så stolt över mig för jag kan kommandot SITT. O varje gång matte säger det där ordet ,SITT alltså, så ska man visst krångla ner sig på rumpan. O när jag gjort d så blir matte så väldigt glad o jag får godis. Så det är väl bra antar jag?!

Att gå i koppel är inte min starka sida. Far över hela vägen. Matte säger att man kan tro man är ute och går med en ballong. Vad nu det är? Ja, ja vi ska visst öva på det där säger matte.

Åh, vet ni? Min matte har kommit på en jättekul lek! Hon lägger godis i en tom toarulle o knycklar ihop kanterna. DET ÄR KUUUL! Som jag joxar sen för att komma åt godiset. Hi hi!

Ja, ja så mkt mer har väl inte hänt nu så jag säger voff voff så länge!

image5

(Mys i soffan)

Kommentarer
Postat av: Minchi

Men så söt man kan vara!
Och Thelma och Molly är ju inte dåliga de heller. Vilka fina barn och vilken fin hundvalp :)
Kram kram!

2007-08-25 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0