Flytt och bus med brorsan

23 oktober 2007

Hej alla! Nu är jag tebax! Alltså här har varit kaotiskt o matte har inte fått i gång nätet förrens nu heller! Men nu börjar allt lugna sig. Flytten e över o jag trivs i mitt nya hem. Träffar brorsan Melker ca 3-5 ggr i veckan o då busar vi attans!
I helgen var vi ute hela familjen o räfsade löv, men lövräfsor är läskiga kan jag lova!
Annars händer väl inte så mkt här just nu!
Matte o jag brukar ta långa promenader i skogen o det gillar jag. Då sover man ju så gott sen. O om matte ska ha vagnen med sig (där min lillmatte ligger alltså) så brukar vi gå i Åseda eller till ett annat ställe där mattes bonuspappas grav är.
Men allt är bra, så nu vet ni det. Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0