Busat med brorsan!

18 September 2007

I helgen har vi varit hos min mattes mamma o alltså hos min bror Melker! Gissa om vi hade kul! Vi lekte från morgon till kväll o jag är fortfarande trött efter det;)
Det blev även en del långa skogspromenader. Och det var spännande och kul kan jag lova!

Här hemma är det rätt tråkigt nu för matte hinner inte riktigt med att busa så mkt med mig. *snyft*
Men det är för att vi flyttar på lördag så både matte o husse har massor att göra med packning o städning.
Dom har lovat att det blir bättre sen när vi flyttat. O vet ni, jag ska bo ihop med min bror i en hel vecka! Snacka om kul!
Nä, ska återgå till soffan o hämta krafter tills lördag;)
Voff voff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0