Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Välkommen till ny/gamla bloggen!

Publicerad 2007-11-18 13:45:11 i Allmänt,

Söndag den 18 november 2007

Jaha, nu bytte vi sida så from nu kommer prinsessornas liv kluddas ner här;)
I dag är sista kalaset avklarat för Molly och hon är mer än nöjd. Att fylla åtta år kändes stort tyckte hon. Med massor av presenter, bus med kusiner, singstar tävling, tårta tills det rann ur öronen och kvällsmys med mormor samt fika med gammlamormor så kan man väl lugnt säga att helgen var lyckad för prinsessan Molly;)

Lillsessan är så förkyld så nätterna och övrig sömn är en ren plåga för henne. Näsan bubblar och hon snarkar högt lilla fisen. *snyftis*
Lite minisömn får hon i sin babysitter dock, men d e d lilla.

Pappa Stefan står, till Mollys förtjusning, och gräddar pannkakor för fulla muggar. O jag? Ja, jag tröstar liten snoris o skriver här;)

En helt vanlig söndag i en helt vanlig familj med ovanligt goa ungar;)
Kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela