Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Listdax

Publicerad 2008-08-08 09:07:44 i Allmänt,

Snodde denna av Hanna/Jasas

1. Är du i ett förhållande?
O ja!
2. Om inte, varför inte? - - -
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 7 år, med Mollys pappa
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Stefan Andreasson
5. Hatar du ditt ex? Hatar är ett väldigt starkt ord, jag HAR hatat M, och vissa handlingar S gjort, men slutat lägga ner energi på det nu!
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Ja, för lääääänge sen, men NU? NEVER!
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Ja, fast bara efter Mollys pappa till henne när hon blir vuxen.
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? FÖRHÅLLANDE!
9. Är du en player? Nope
10. Har du blivit dumpad? Ja, tror det
11. Har du blivit sårad? Så in i...
12. Har du dumpat någon? Japp
13. Är du en bra partner? Ja, särskilt när man e tokkär;)
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Många hemska, men den om nån ängel som trillat ner e väl mitt hatobjekt kanske
15. Är du kär i någon nu? Tokkär!
16. Har du någon beundrare? Tror jag inte, kvittar i vilket fall
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? STEFAN!
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Nope
19. Har du sårat någon allvarligt? Ja tyvärr
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? En bra sådan;) Kärleksfull, snäll, tokig, hetsig, osv osv...
21. När du vill ha någon, vad gör du? Har ju min Stefan, vill jag vill nog han m;)
22. Bästa raggningsrepliken? Äsch, sånt trams!
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Mys framför öppna spisen på en fäll m jordgubbar, champagne, choklad o massa sex med älsklingen!
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Stefan och min bror Rickard
25. Tänder du på? Stefan
26. Är du gift i framtien? Japp, bara en kostnadsfråga (men snart så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela