Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Nytt jobb!

Publicerad 2008-08-23 23:46:01 i Allmänt,

Jag har fått jobb!!! Jippie o tjoho! På måndag börjar jag o d ska bli sååååååååå skönt! Har varit hemma så länge nu ju! Å jag fick precis ett sånt jobb jag ville m. På industri o tvåskift - kanon! Så på måndag kör jag em-skiftet, gutt o börja m d faktiskt. Egentligen e jag för trött för o sitta här nu, men glad o sprallig e man ju ändå lixom.

Äh, får nog ta o säga natti natt nu, blir bara en massa stavfel o gojs, så NATTI NATTI! Berättar mer en annan dag;)
Kram på Er alla, sov gott!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-26 11:39:57

GRATTIS :)) Ingen verkar jobba inom vården längre.. bara jag, Josse och Sophie :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela