Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

D går mot jul - äntligen!

Publicerad 2008-12-04 09:53:01 i Allmänt,

Jag hinner aldrig sitta här. Har för mkt kul i livet för att sitta vid datorn helt enkelt, ha ha ha!
Men nu när jag ändå sitter här kan jag ju berätta att d e lagom mkt snö här i Åseda i dag. Knakar så där härligt under fötterna när man går, d gillar jag!
Thelma e på dagis nu, dom skulle gå till brunnsparken o leka. Hon är helt fascinerad av snön o tar upp snö o tittar, klämmer, smakar! Måste ju vara jättespännande för en sån liten höna;)

Molly var oxå nöjd att d hade kommit snö. Glömde skicka m henne termobyxorna kom jag på nu! Attans m. Men ja ja hon har fleecebyxor i dag i allafall så jag hoppas inte hon fryser.

Nu e d inte länge kvar till jul. HÄRLIGT! Jag fullkomligt ÄLSKAR julen! Årets absolut bästa bästa tid! Vi har 99% av julklapparna klara. Ska bara hitta ngt till Stefan m ju.
Thelma får en Bobby-car, en tågbana och en bultbräda. Blir nog kanon! Men hade velat ha en sån liten husvagn till Bobby-caren m. Vi köpte en röd Bobby-car (vägrade lila för den såg så pluttig ut, bläk) o så fanns d en röd/orange (tror jag d var) husvagn till den. Men blev lite mkt o köpa den oxå just nu. Så vi får ta d senare. Tror hon skulle gilla d för då kan hennes "bebbe" (dockan) åka m.
Vad Molly får kan jag inte skriva här, för rätt va d e kikar hon in. Ha ha ha!

Ha d gott alla! D tänker JAG i vilket fall ha! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela