Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Grilla och tomteland!

Publicerad 2008-07-04 09:06:22 i Allmänt,

I dag e d inte lika varmt som d varit dom senaste dagarna. Fast som älsklingen sa när jag pratade m honom. Ja, men att du säger att d e "kallt" e ju ingen ovanlighet så d kan man ju inte lita på. (Hmm...menar han att jag e en frusen skit lr?)
Hur som så ska vi i allafall grilla i kväll. Tobbe kommer så vi tänkte ta o grilla ihop då.
Blir ngt enkelt typ flintastek, ungsrostad potatis o vitlök, sallad o tzatsiki tror jag. O en kall öl till älsklingen klart;)
Han börjar iofs inte sin semester än, men nästa vecka blir nog rätt lugn på jobbet iom att d bara e några få som jobbar. Så vecka 29 börjar han sin semester. O  har tre veckor. Skönt för honom, d behöver han verkligen. Som han jobbat o slitit o han har väl aldrig haft nån semester. Hur som så ska han då äntligen få d.
Blir inga långresor dock. Nån dagsutflyckt då o då. Har lovat Molly Funcity så d blir d. O så ska vi nog t Ölands djurpark, då tar vi m oss min mamma m. Men åh, vet ni vart jag hade velat åka? SÅÅÅ himla gärna! Jo till Tomteland i dalarna! Verkar sååå mysigt! Vill vill vill! Attans m! Att d ska vara så långt. Har vi inte råd m nu:(
Ja, ja nu får man väl ta o städa upp lite här hemma igen då.
Ha d gott! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela