Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Mollys rum

Publicerad 2008-07-29 13:07:14 i Allmänt,

Mollys rum är klart nu! Efter 1½ veckas slipande, spacklande, målande, städande, kånkande o fixande blev d så ÄNTLIGEN klart! En överlycklig liten tjej som blev fruktansvärt glad o överraskad när hon kom hem kan jag lova!
O Thelma var så snäll o satt i sin stol o kikade på oss nästan hela tiden.


Rummet FÖRE


Rummet FÖRE

 

EFTER:


Färdigmålat! Tre vita väggar o så fondvägg i rött!



Börjar bli liiiite trist att sitta ner när mamma o pappa målar, så jag slappar lite;)



Färdigt, med tema i svart, vitt o rött



"Arbetsdelen"



Egna datorn blev en stor hit



Hamstern Zoey fick en självklar placering i nya rummet



Nytt skrivbord fick hon oxå;) O fönsterbrädan har målats röd för lite extra touch

Molly e så nöjd o nu slipper hon "skämmas" för d hemska tapeterna o röran som var innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela