Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

ÖLANDS DJURPARK!

Publicerad 2008-07-28 23:44:23 i Allmänt,

Ja, i dag har vi varit på Ölands djurpark hela lilla familjen o så m in mamma m;)
Har varit en underbart mysig dag. Helt fantastiskt väder o allt var bara sååå kanon!


Lycklig Mollan!


Mormor, Thelma o Molly åker "ankkarusell"
Världens bästa mormor som alltid finns till hands o ställer upp! Love you!


Thelma i karuselltagen med mormor;)


Mollyälsklingen får sitt sockerbehov tillfredsställt;) Vad är då bättre än sockervadd???


Slagen hjältinna har gett upp;)


Mollan i slänggungan


Mollan i slänggungan


Godnatt, godnatt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela