Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Pusskalas o lite bilder

Publicerad 2008-07-07 20:47:00 i Allmänt,

I helgen var vi hos min pappa på lite mat o trevligheter (vuxenpoäng där va?) Hur som, härligt väder o många glada miner gjorde d till en trevlig lördag. Thelma mös med att få pussa en liten kille i hennes egen storlek;)

Pusskalas

I dag har d varit en ganska så trist regnig/solig/varm/kall/blåsig/vindstilla dag! Snacka om omväxlande väder!!!
Så nä, inget nytt o berätta, slänger in lite bilder i stället;)


En underbar bild på underbara personer, min mormor och lilla Thelma. Dvs släktens äldsta och släktens yngsta personer. Blev så glad när min mormor orkade följa med hit på fika i torsdags! Min fina lilla mormor!



Vaddå? Har jag gjort nått? (So what att du städade upp där för typ 30 sekunder sen mamma, d e ju KUL!)


En suddig bild på mig som liten "skit" Nog finns det liiite mamma i Thelma m?


Ännu en suddig bild på mig i svunnen tid:(

Ha en mysig kväll nu alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela