Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ett år sedan:(

Publicerad 2008-05-20 17:40:20 i Allmänt,

För ett år sedan dog min älskade bonuspappa. jag är så tacksam att jag fick lära känna honom, men saknaden e så stor. Dagarna blir inte lättare, bara tommare. Saknaden blir bara större allt eftersom jag börjar fatta att DU aldrig nånsin kommer tillbaka! Att jag aldrig får kalla dig "min skitgubbe" igen:)
Pratade med dig två dagar innan du dog. Alltså ett år o två dagar sen jag hörde din röst. Men jag hör den varje dag! Saknar den varje dag! Du fattas mig!
Du var den snällaste o knasigaste mysgubbe man kan hitta. Fick mig alltid att le, fanns alltid där när man behövde stöd eller råd. Var så jäkla smart o kunde nästan allt. Du hade d tufft, d VET jag men hela min egoism säger att du kunde fått vara hos oss ett tag till! Jag ville så gärna att du skulle sett vår vackra Thelma. Du trodde att d var en grabb, men fick aldrig se vår dotter!
Varje dag tänker jag på dig! Jag har svårt att gå till din grav, men jag saknar dig ändå o det vet du! Jag går dit ibland, för mammas skull. O för att på ngt sätt vara säker på att du vet hur mkt jag saknar dig!
Jag skulle ge så mkt för att få höra din röst igen, eller få en bamsekram av dig.
Vi visste att vi hade dig på lånad tid, men va f*n hjälper d? Man saknar dig ju så mkt!
Du var så mkt mer än bara "mammas sambo" Du var en så underbar människa. Du hjälpte mig så mkt när jag hade d tufft. Tack vare dig lärde jag mig så mkt!
Vi älskar dig, du finns för alltid i våra hjärtan. Vaka över oss! Puss o kram från din bonusdotter Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela