Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Flummiga funderingar o inget vettigt!

Publicerad 2008-05-14 08:54:37 i Allmänt,

Åh, kikade på hemnet - d e ju så kul! (plus att jag får ärligt erkänna att jag älakar att knycka inredningsideér därifrån) Hiittade ett sånt sommardrömhus! Mysigt värre!
Här är d: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/167587

Underbart o på landet. Vill ofta bo på landet på sommaren, men hua på vintern. Nä, minns själv som liten allt skjutsande mamma o pappa hade hit o dit. Nä, Mollan bara kutar över till bästisen på fem minuter - så skönt!
Men drömma får man ju;)

Jaha, annars knallar livet på o man hinner knappt m tycker jag. Börjar kännas lite stressigt att man ska börja jobba i augusti. O pluttan ska in på dagis. Men d e nyttigt! Inte klänga på mamma hela dagarna;)

Apropå d! Nu klättrar hon upp på skrivbordet så - hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela