Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Om MIG då!

Publicerad 2008-05-21 11:24:12 i Allmänt,

*Vad kallas du?
Sandra, Mamma, älskling, gumman
*När fyller du år?
6 september
*Vad händer i sommar?
Mys m familjen o kissungarna, nån dagsutflykt då o då bla ölands djurpark. Mycket donande hemma.
*Roande?
Att titta på kisungarna som myser med sin mkt stolta mamma;)
*Störande?
Att folk som påstår sig vara vuxna lär barn att vara elaka o nedlåtande! Att vuxna människor låter barn göra sånt som d e hög åldersgräns på utan att bry sig. Att alla tävlar om uppmärksamhet. Utseendefixering, som jag själv hakar på:(
*Jobbar du?
Nej jag är mammaledig, dock extra ibland.
*Gillar du ditt jobb?
Nja, kanske ibland men vill vidare i livet. Vet att jag har så mkt mer kompetens än att fastna där!
*Har du någon hemlighet?
Ja jag har hemligheter som jag kommer bära med mig till graven. Både egna o andras, just därför d heter HEMLIGHETER;) Skulle aldrig avslöja, so don´t try me!
*Hur bor du?
I ett hus som är VI, mycket pyssel kvar. Men oj va härligt d e m hus!
*Vill du flytta?
Nope! (Bara när barnen e FÖÖÖÖR mycket *ler*)
*Klädsel?
Mjukispiratisar, bh, trosor, t-shirt
*Humör?
Glad, kär, kramesugen;)Pigg o trött på samma gång:)
*Musik:
Uno Svenningson just nu
*Är du lycklig?
Ja jag är en utav världens lyckligaste själar! Jisses, jag har ju värsta bästa livet ju!

Kommentarer

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-05-21 11:37:44

God Dagens!!
Hoppas du får en bra dag idag!
Kram!

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-05-21 12:55:16

Ja jag tycker också det lät lite smart :) Får se om jag kan hålla det också;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela