Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

FEMTiO FRåGOR!

Publicerad 2008-11-16 20:27:54 i Allmänt,

Snotta denna lista hos Hanna

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 50:- just nu tror jag
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Apselut!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Stefanälsklingen
4. Hur lång är du? 1.65
5. Vilken är den senaste filmen du sett?  Hmm...minns inte. Nån Varg Veum kanske?
6. Hur löd ditt senaste sms? "Nice...förutom räkorna"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och! :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? I dag, goa lilla mamma!
10. Icke godkänt i något ämne? Matten i gymnasiet, bläk för den
11. Mvg i något? Japp
12. När vaknade du idag? 5.53, somnade om efter ett tag o sen vaknade jag v 8.30
13. Vilken är din favoritplats? Vårt underbara hem!
14. Vilken plats föredrar du minst? Äldreboenden
16. Hur stor är din säng? 180x200.
17. Vad sover du i? Just nu e d lite kallt så då blir d nattlinne faktiskt
18. Hur många kuddar har du i sängen? Sammanlagt 7 tror jag
19. Var har du bott/bor?
Hemma hos mamma o pappa i lägenhet i Tyresö (förort till Sthlm)
Hemma hos mamma o pappa i hus på landet, Flybo. Sen hus på landet, Badeboda, sen hus i Åseda
Lght m Staffan i Norrhult
Lght m Staffan i Åseda
Lght själv (m Mollan m då) i Åseda
Lght m Micke i Åseda
Lght själv (m Mollan) i Halmstad (ganska centralt) + sen flyttade Stefan dit
Lght m Stefan i Vallås, Halmstad
Vårt egna hus här i Åseda, jag o Stefan o tjejjerna!!!
20. Tycker du om kinamat? Mums, men inte just nu.
21. Tycker du om kaffe?Nope
22. Vad dricker du helst till frukost? Kylskåpskall mjölk lr juice
23. Kan du spela poker? Nope, kass på d:(
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nä, d tror jag inte
25. Vill du ha barn? Har två små godingar ju;)
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, m Molly när hon var liten fis
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder till tjejjerna, inredning
30. Äger du dyrbara smycken? Ja, för Mig!
31. Kan du rulla med tungan? Nope
32. Vem är den roligaste människan du känner? Stefan
33. Vad har du för ringsignal? Dallas?
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Massor
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En bok
36. Kan du byta olja på bilen? Skulle nog re ut, men nä d e Stefans avd
37. Vilken var den senaste boken du läste? Ljudbok (räknas d?) "Den som dödar draken"
38. Dansar du i bilen? Sällan
39. När var du i kyrkan senast? På  mormors begravning för nån månad sen
40. Hur många hål har du i öronen? ett i varje öra
41. Har du någon piercing? Inte längre, hade i näsan länge
42. Har du någon tatuering? Nope, men d kommer
43. Har du provat droger? Tyvärr
44. Röka eller snusa? Inget av d ju! Men röker tyvärr!
45. När blev du av med oskulden? Nån gång förr.
46. Har du pojkvän/flickvän? Jag har en älskad Stefan!!!
47. Har du ett bra sexliv? O ja!
48. Vad är ditt mobil nummer? Precis som om jag skulle skriva ut det här - NEJ TACK!
49. Vad ska du göra ikväll? Kolla lite på tv o packa Mollys "badgrejjer" inför simhallsbesök m skolan i mon
50. Har du några syskon? Ja, underbara syster Susanne o underbara bror Rickard, tack för Ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela