Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Naturlig? Moi?

Publicerad 2008-11-05 11:15:45 i Allmänt,

Hittade detta hos Sara var ju tvungen att gör d ju;)

Hur naturlig är du?


Du har....
(*) Mascara över 100 kr
(*) En plattång
( ) En locktång
( ) Designparfym
(*) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
(*) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(*) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(*) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr

Summa = 6

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym (Friskis)
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 0

Du har...
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning (Kliar ju satan, never again *asg*)
(x) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 4


Totalt: 10

0-10 Den naturligaste naturliga tjejen
10-15 Konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka, bara plast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela