Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Sjuk liten Thelma

Publicerad 2008-11-20 12:48:35 i Allmänt,

Jaha, så var lillan sjuk - IGEN! Typiskt. Säkert bara för att jag sa till Hanna igår att vi var friska allihopa här hemma:( Fick man igen i dag då.
Förkyld o tror febern börjar komma krypande oxå. Men hon e klart glad som vanligt, bara lite kinkig att få att sova. Lillan. Avskyr när barnen e sjuka! Dom blir så små o ynkliga då. O man kan ju lixom inte ta bort d "dumma" heller, hur mkt man än vill.
Får väl hoppas att d bara e en vanlig förkylning som går över snabbt.

Återkommer m lägesrapportering;)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela