Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Utmaning

Publicerad 2008-11-05 11:44:40 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad av Hanna

Vilken mat äter du ofta?
Skaldjur, ungsrostade grönsaker, kött (kan inte välja mellan dessa tre)
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Hjälper till
Var sitter du helst när du bloggar?
Hemma
Köper du ofta Triss? 
Ganska, lr ja d e älsklingen som köper;)
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Sverige.
Vilken TV-kanal tittar du mest på? 
TV3 och Kanal5.
Vilket är ditt favorit vin?
Rött vin, men olika beronde på mat klart!

Regler!
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara.
Skriv i deras bloggar och berätta om utmaningen.
Jag utmanar:  Sara, Mimi, Rikku

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela