Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Oj, mååånga listor blir det! Men d e ju min last så vad göra?

Publicerad 2008-10-13 18:57:39 i Allmänt,

(Knyckte rakt av från Hanna)
I denna listan får du bara använda ETT ord som svar!
Testa du med - inte så lätt som det låter....


01. Var är din mobiltelefon? Databordet
02. Var är din andra hälft? Fåtölj
03. Ditt hår? Svart
04. Din mamma? Underbar
05. Din pappa? Vänlig
06. Det bästa du vet? Livet
07. Din dröm inatt?Ingen
08. Din dröm/ditt mål? Viktnedgång
09. Rummet du är i? Matrummet
10. Din hobby? Scrapbooking
11. Din skräck? Döden
12. Var vill du vara om 6 år? Här
13. Var var du igår kväll? Sur
14. Vad är du inte? Smal
15. En sak du önskar dig? torktumlare
16. Var du växte upp? Åseda
19. Det sista du gjorde? skrev
20. Dina kläder? myyys
21. Din TV? Tv-spelas
22. Ditt/dina husdjur? 8
23. Din dator? BRA
24. Ditt humör? Kanon
25. Saknar någon? Mormor
26. Din bil? NissanPrimera
27. Något du inte har på dig? Strumpor
28. Favoritaffär? IKEA
29. Din sommar? Njutningsfull
30. Älskar någon? Absolut!
31. Favoritfärg? Svart
32. När skrattade du senast?Kvällsmaten
33. När grät du senast? Fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela