Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Röntgat lillans fot

Publicerad 2008-10-15 20:54:41 i Allmänt,

En lååång dag känns det som! Först jobba såklart, jobbar förmiddag denna veckan alltså 6-14. Direkt efter hämtning på dagis kom Tobbe o hämtade upp oss (för vår nuvarande bil e ju kass då) o så bar d av in till Växjö till röntgen. Så vi fick kolla upp snuttans lilla fot. Hon trillade förra söndagen o har haltat sen dess, efter mkt tjat fick vi läkaren att skicka remiss till röntgen. Men självklart idag gick hon nästan helt bra, ha ha typiskt. Hus som så hittade dom ingen fraktur i allafall, så d var ju skönt. Men d tar ju sån tid sånt där.
O att få en 1½ åring att lika heeeelt stilla på bordet på röntgen e ju inte d lättaste kan jag lova;) Ha ha, efter mkt om o men gick d iallafall o som sagt var allt ok.
Så nu får vi hoppas att hon blir helt bra inom dom närmsta dagarna.

E down m idag, men berättar mer en annan gång *sympatideppa lite m mig bara*
Orkar inte riktigt gå in på det just nu.

Hur som när vi kom hem bestämde sig älsklingen o jag för att d var alldeles för sent för att laga mat så d fick bli synden PIZZA i dag, men jäklar va gott d e ibland:)

Ja o efter det var d dags att göra läxor m Molly, hoppa in i duschen, prata om (lr ja LYSSNA på Molly som pratade om) Mollys nya kille "Basse". Han e en gentleman m, bara pussar på kinden än så länge. Pussar på munnen blir d först nästa vecka har dom bestämt (då vet man ju om d känns rätt, plus att jag e ju lite snuvig nu m som Molly sa, ha ha)
Söt kille hon fått tag i i vilket fall!

Börjar bli trött, men har jävulistisk huvudvärk så jag får Treoproppa mig innan jag stupar i säng!

Slänger in lite blandade bilder här på mina godingar;)


Teletubbiesdags!


Underbara systrar ritar ihop;)


Pappa o Thelma i brunnsparken

Sov gott alla! Kram, ses kanske i drömmarna?

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2008-10-15 22:59:52

Sympatideppar med dig för fulla muggar här!



Så fin familj du har =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela